Foto: Colourbox

Parkering - vanlige spørsmål og svar (Q&A)

Her har vi samlet svarene på noen av de vanligste spørsmålene vi får rundt parkering.

Hvem kan kjøpe parkeringsavtale?

Alle ansatte som er tilknyttet en av virksomhetene på Steinerud. VID, Diakonhjemmet Sykehus, Diakonhjemmet Omsorg og Stiftelsen. Gjelder også Diakonhjemmets Sykehus på Vinderen.

Hvor kan jeg kjøpe parkeringsavtale?

Logg inn på: User web (giantleap.no)

Hva er prisen for de ulike abonnementene?

Her kan du lese mer om det: Parkering for ansatte og leietagere (diakonhjemmet.no)

Hvor kan jeg parkerer som ansatt?

Her kan du lese mer om det: Parkering for ansatte og leietagere (diakonhjemmet.no)

Hvor kan jeg lade el-bilen og hva koster det?

Ansatte kan lade el-bilen sin i P1 og P4 i K1, p-avgift og lading kommer i tillegg. Ansatte som har abonnement 3 kan lade bilen sin i P4 i K2. Da betaler man kun for lading, se informasjon på ladeboksen.

Hva er kupongkoden?

Her kan du lese mer: Parkering for ansatte og leietagere (diakonhjemmet.no)

Kan jeg fortsatt kjøpe dagskort og ukeskort?

Det er kun mulig å kjøpe månedsavtale.

Hva er brukernavnet mitt i parkeringsportalen?

Det er telefonnummeret ditt.

Kan jeg avslutte abonnementet mitt når som helst?

Det kan du. Følg instruks på «Min side» og «Mine tillatelser» i parkeringsportalen for å avslutte ditt abonnement.

Kan jeg parkere begge registrerte bilene samtidig?

Nei. Kun en bil kan parkere på området.

Hvorfor får jeg «error» når jeg skal betale?

Prøver du å logge inn på Diakonhjemmets sykehus sin PC så kan det hende at du får «error» melding når du skal betale. Logg inn på din private PC, mobil telefon eller nettbrett så skal dette fungere. Kontakt office@parknordic.noeller på telefon: +47 21 42 20 00 hvis du fortsatt ikke får betalt.

Hvem kan jeg kontakte når det gjelder spørsmål om parkering?

  • Generelle spørsmål kan kontaktes: parkering@diakonhjemmet.no
  • Har du problemer med innlogging til parkeringsportalen, faktura og betaling så kan du kontakte office@parknordic.no eller på telefon: +47 21 42 20 00.
  • Har du problemer med lading tar du kontakt som angitt på selve laderen.